
Microsoft Teams als telefooncentrale gebruiken? Dat kan!
Bellen via Microsoft Teams is nu al een tijdje mogelijk. Met the Voice of O365 is het nu ook mogelijk om Microsoft Teams nu ook gebruiken als volwaardige telefooncentrale. Volledig in de cloud met een overzichtelijk dashboard, waardoor het beantwoorden van inkomende gesprekken gestroomlijnd wordt.
Voor wie is Microsoft Teams al telefooncentrale
Core Interact – een ‘native’ to Teams Contact Center oplossing en onderdeel van The Voice of O365, is een cloud gebaseerde applicatie speciaal gemaakt voor bedrijven die een verkoopafdeling, helpdesk of informatiebalie hebben. Eén centraal punt in de organisatie van waaruit klantcontacten worden beheerd.
Alles op één plek
Je telefooncentrale werkt direct vanuit Microsoft Teams, je hebt dus geen andere applicaties nodig. Daarbij integreert de centrale met CRM, zoals Dynamics. Daarbij biedt het een ongelimiteerd aantal wachtrijen, IVR’s, een grafische ‘workflow builder’, biedt een volledig uitgeruste rapportagemodule (CSV & Power BI) en wordt bediend via een eenvoudig te gebruiken web-gebaseerde controlepaneel of met behulp van de Teams client.
Voordelen van Microsoft Teams als telefooncentrale
- Direct vanuit Microsoft Teams te gebruiken
- Ongelimiteerd aantal wachtrijen
- Integreert met CRM
- Dashboard voor gebruiksgemak en inzicht
- Rapportages