
Als moderne IT-partner vinden wij het onze taak onze relaties met regelmaat te informeren over de ontwikkelingen binnen het IT-domein. Wij hoeven niet meer te vertellen dat deze veranderingen behoorlijk snel gaan. Belangrijker, jullie als organisatie veranderen in hoog tempo mee!
Om jou als opdrachtgever nog beter van dienst te kunnen zijn, bieden we bij INDITO tevens de mogelijkheid om gebruik te maken van ons online serviceportaal. In het serviceportaal kan jij als opdrachtgever zelf storingen en problemen melden. De opvolging van de melding en de afhandeling kun je hier snel bekijken. Hierdoor houdt jij eenvoudig overzicht over de lopende en afgeronde meldingen.
Onze servicedesk kan eenvoudig en snel met jouw melding aan de slag omdat de juiste gegevens al door jou zijn ingevoerd bij het aanmaken van de melding. Op deze manier kunnen wij direct de juiste Kenner aan jouw melding koppelen, zodra hij of zij beschikbaar is. En wordt jouw probleem snel aangepakt en opgelost.
Uiteraard streven wij er bij INDITO naar dat onze oplossingen en diensten zo min mogelijk storing ondervinden. Toch problemen? Voer direct jouw melding in in het online serviceportaal en wij zorgen voor een snelle oplossing!
Geen inloggegevens?
Wil jij gebruik maken van ons online serviceportaal, maar beschik jij nog niet over de juiste inloggegevens? Geen probleem! Neem contact op met onze servicedesk, zij laten dit zo snel mogelijk voor jou in orde maken:
☎️ : +31 570 79 61 01
📧 : support@indito.nl
Wij kijken vooruit!
Ook in deze tijd is het belangrijk om niet stil te blijven staan. Wij blijven kijken naar de toekomst en welke innovaties ons kunnen helpen om nog slimmer te gaan werken. Bij INDITO proberen we met deze grote én kleine innovaties jou als opdrachtgever zo goed mogelijk van dienst te zijn.
LET’S INITIATE TOMMOROW