Serviceportaal
https://service.indito.nl
Onze supportdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 07:30 tot 23:00
Wij maken gebruik van een Serviceportaal om jullie als klant nog beter te kunnen faciliteren.
Hoe krijg ik toegang? Zodra er een melding op je naam staat wordt er automatisch een account aangemaakt. Via de link hieronder, kan je met je eigen gegevens eenvoudig inloggen.
Een overzicht van alle aanvragen. Zoek hier eenvoudig meldingen terug door te selecteren op openstaand of in behandeling en opgelost of afgesloten. Open een aanvraag en zie welke kenner aan de aanvraag werkt en reageer hier op een ticket.
Het melden van een nieuw incident (een verstoring).
Hier kunnen standaard service aanvragen gedaan worden, zoals het wijzigen van een wachtwoord.
Je kunt met ons sparren, bouwen maar ook lachen. We werken gedreven vanuit ambitie en dat kan ook niet anders, want innovatie is Indito. Altijd op zoek naar de nieuwste en beste oplossingen zodat onze opdrachtgevers zich kunnen focussen op datgene waar zij goed in zijn.
Technologie en digitalisering is continu in ontwikkeling. Onze Kenners zijn gespecialiseerd op diverse domeinen om te ontzorgen op IT gebied. Zo zorgen we ervoor dat jouw IT-afdeling klaar is om de digitale transformatie van jouw organisatie te realiseren. Zo kun je het draaiend houden van de technische infrastructuur aan ons overlaten, en kunnen onze consultants als business partner meedenken en meebouwen aan oplossingen die jouw organisatie écht verder helpen.