Serviceportaal
https://service.indito.nl/support/home
Onze supportdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 07:30 tot 23:00
Wij maken gebruik van een Serviceportaal om jullie als klant nog beter te kunnen faciliteren.
Hoe krijg ik toegang? Zodra er een melding op je naam staat wordt er automatisch een account aangemaakt. Via de link hieronder, kan je met je eigen gegevens eenvoudig inloggen.
Een overzicht van alle tickets. Zoek hier eenvoudig meldingen terug door te selecteren op openstaand of in behandeling en opgelost of afgesloten. Open een ticket en zie welke kenner aan het ticket werkt, de communicatie en reageer hier op een ticket.
Nog niet operationeel.
Voor sommige meldingen is er een afspraak gemaakt dat er eerst goedkeuring nodig is vanwege kosten of rechten. Deze verzoeken kun je hier terugvinden.
Het melden van een nieuw incident (een verstoring).
Hier kunnen standaard service aanvragen gedaan worden, zoals het wijzigen van een wachtwoord. De standaard service aanvragen zijn organisatie specifiek.
Zoek hier of je vraag al tussen de standaard oplossingen of veel gestelde vragen staat. Deze optie wordt continu uitgebreid.
Een overzicht van de laatste gebeurtenissen op je tickets. Hier staan ook de openstaande aanvragen die wachten op goedkeuring. Via instellingen kun je zelf aangeven welke meldingen je wilt zien.
Je kunt met ons sparren, bouwen maar ook lachen. We werken gedreven vanuit ambitie en dat kan ook niet anders, want innovatie is Indito. Altijd op zoek naar de nieuwste en beste oplossingen zodat onze opdrachtgevers zich kunnen focussen op datgene waar zij goed in zijn.
Technologie en digitalisering is continu in ontwikkeling. Onze Kenners zijn gespecialiseerd op diverse domeinen om te ontzorgen op IT gebied. Zo zorgen we ervoor dat jouw IT-afdeling klaar is om de digitale transformatie van jouw organisatie te realiseren. Zo kun je het draaiend houden van de technische infrastructuur aan ons overlaten, en kunnen onze consultants als business partner meedenken en meebouwen aan oplossingen die jouw organisatie écht verder helpen.